KuRy vs. COVID -19
Julkaistu: 31.12.2020 17.11

KuRy vs. COVID -19

Kurikan Ryhdin edustusjoukkue kohtaa historiansa suurimman vastuksen. Jääkiekon edustusjoukkueen toiminnalle tärkeät yleisötilaisuudet, eli kotiottelut, on kielletty koronatilanteen vuoksi 17.1.2021 asti.

Hirvimiehistö kutsuu sinut mukaan kaikkien aikojen kamppailuun kaatamaan koronavirus. Tue meitä ostamalla kannatustarra kuvitteelliseen edustusjoukkueen jääkiekko-otteluun KuRy vs. COVID -19. Tavoitteenamme on saada hirviareena virtuaalisesti täyteen kannustajia!

Tilaa oma kannatustarrasi nettisivuillamme olevalla lomakkeella. Voit hankkia kannustustarran samalla kerralla itsellesi, koko perheellesi tai vaikka isommalle kaveriporukalle. Voit noutaa tarrasi Hirvisydän-klubilta edustusjoukkueen seuraavan kotiottelun yhteydessä!

#Ryhtisydän

Tilaa kannatustarrasi ja osallistu kamppailuun täällä (linkki lomakkeelle)