Teini ja Kiviniemi jatkosopimuksiin!
EdustusJulkaistu: 16.07.2024 10.00

Teini ja Kiviniemi jatkosopimuksiin!

Ryhti on kiinnittänyt kapteeni Juuso Teinin, 34, sekä Niilo Kiviniemen, 20, alkavan kauden joukkueeseen. Teini aloittaa Ryhdin edustuksessa 18. kautensa, joista viisi viimeistä hän on toiminut joukkueen kapteenina. Otteluja näien kausien aikana on kertynyt komeat 393. Pisteitä Juuson on näissä peleissä kasannut 109+127=236. Näiden lukujen pohjaltakin voidaan jo varmasti arvata, kuinka tärkeä palanen saatiin kiinnitettyä sekä kentälle, että pukukoppiin! Kiviniemi taas edustaa joukkueen nuorempaa osastoa, vaikka hän aloittaakin jo neljännen kauden Hirvipaidassa. Sekä puolustaja että hyökkääjänä viime kausina pelannut Niilo vakiinnutti viime kaudella paikkansa Ryhdin hyökkäyksestä, jossa hän lähtökohtaisesti alkavalla kaudella pelaa. Aiemmat kolme kautta Ryhdissä ovat tuottaneet 50 ottelua tehoin 11+5=16.

Päävalmentaja Lehto kommentoi herrojen jatkoa seuraavasti: "Loistavaa Juuson jatko Ryhdille! Tämä kaveri ei varmaankaan paljon esittelyjä kaipaa. Juuson kokemus ja rauhallisuus joukkueen edessä on hienoa katseltavaa. Puolustaminen ja johtaminen on kaverin vahvuus. Pystyy myös omalla luisteluvoimalla ja hyökkäystaidoilla tekemään maaleja silloin kun niitä vaaditaan."

"Niilon jatkaminen joukkueessa on loistavaa! Niilolla on jäätävä kuti ja vahvuudet ovat hyökkäyspelaamisessa, mutta myös puolustuspelaamisessa. Tarpeentullen kaveri pystyy myös hoitamaan pakin tonttia, mikäli tähän tarvetta tulee. Kokonaisvaltainen pelaaja, joka antaa valmennukselle hyvin monipuolisia vaihtoehtoja."

Teini kommentoi jatkoaan seuraavasti: "Jatkosopimus Ryhtiin oli hellpo tehdä, sillä puitteet, joukkue ja tekeminen Kurikassa on laadukasta. Viime kauden joukkue on pysynyt hyvin kasassa ja siihen lisäksi vielä muutama uusi kaveri, niin erittäin kova luotto on, että tästä kaudesta tulee vähintään yhtä hyvä kuin viime kaudesta. Nähdään syksymmällä hallilla!"

Kiviniemen kommentit: "Tosi hyvillä fiiliksillä ensi kauteen hyvässä ja tutussa porukassa. Aina löytyy parannettavaa ja niitä lähdetään ensi kaudelle parantamaan!"