Lauri Raitanen siirtyy Kurikan Ryhtiin!
EdustusJulkaistu: 20.07.2024 10.00

Lauri Raitanen siirtyy Kurikan Ryhtiin!

Ryhti on kiinnittänyt hyökkääjä Lauri Raitasen, 22, alkavan kauden joukkueeseen! Nuori hyökkääjä ei ole muutamaan kauteen pelannut, mutta peli-intoa on kuitenkin ollut. Nyt opiskelujen ratketessa ja Vaasaan muuton myötä pelaaminen Ryhdissä konkretisoitui ja tämä Lukon kasvatti pukee Hirvipaidan yllensä. Lukon junioreissa pelannut Raitanen on varmasti yksi mielenkiintoisimmista pelaajista seurata ensi kaudella!

Päävalmentaja Lehdon mietteet: "Lauri tulee uutena kaverina joukkueeseen. Tämä on myös loistava asia, koska uudet ihmiset tuovat myös uusia ulottuvuuksia joukkueeseen. Laurin kanssa käydyt keskustelut olivat todella hyviä ja voidaan odottaa, että kaverin vahvuudet ovat hyökkääjänä pelata kahteen suuntaan."

Raitanen kommentit paluusta kaukaloihin: "Ollut pieni tauko seuratoiminnasta, mutta peli-into ei ole missään kohtaan hävinnyt, joten oli helppo päätös vastata myönteisesti kutsuun tulla Ryhtiin pelaamaan! Odotan erittäin innolla jo syksyn pelejä ja muutenkin kauden alkua. Olen kuullut myös pelkkää hyvää varsinkin kotipelien tunnelmasta ja siitä, kuinka paljon katsojia käy peleissä."