Tilaa jääkiekon edustusjoukkueen 60-vuotisjuhlakalenteri.
Kalenterin hinta on 15 €.
Samalla lomakkeella voit tilata 1-3 kalenteria. Kalenteri toimitetaan sinulle postissa.
Kannata Ryhtiä ja tilaa alla olevalla lomakkeella itsellesi ja vaikka isommallekin porukalle kausikortti Kurikan Ryhdin jäääkiekon edustusjoukkueen runkosarjan kotipeleihin. Yksi kausikortin leimaus oikeuttaa yhden henkilön sisäänpääsyyn edustusjoukkueen runkosarjan kotipelissä. Samasta kortista voi leimata useamman henkilön sisäänpääsyn. Playoff-otteluiden liput myydään erikseen.

Ennen sarjakauden alkua saat kausikortin edullisesti hintaan 60 €/kpl, joten yhden runkosarjaottelun sisäänpääsyn hinnaksi jää kausikorttilaiselle vaivaiset 5 €/ottelu.
Valitse seuraavalla sivulla haluamasi kausikorttien määrä, ja täytä pyydetyt tiedot.
Kausikortti lähetetään sinulle postissa, joten täytähän kaikki seuraavalla sivulla pyydetyt tiedot. Tämän jälkeen sinut ohjataan sivulle, jossa voit maksaa kausikortin.

Kiitos, että kannatat Ryhtiä!