Kannata Ryhtiä osallistumalla jäähallin aulassa olevaan kauden 2023-2024 edustusjoukkueen faniseinään! Faniseinä on näkyvillä edustusjoukkueen kotitapahtumissa.

Lahjoitamme Faniseinä-kannustajille myös arvan, joka osallistuu Jopon arvontaan. Jopo arvotaan helmikuussa kauden viimeisessä runkosarjan ottelussa.

Faniseinän osallistumismaksu kaudelle 2023-2024 on 20 euroa. Maksun maksamalla saat haluamasi tekstin (esim. nimesi) faniseinälle. Faniseinälle voi osallistua joko maksamalla maksu jäähallin kioskiin ja täyttämällä paperilomakkeen kioskilla tai täyttämällä tämän verkkolomakkeen Ryhdin nettisivuilla ja maksamalla ilmoittautumismaksu verkkolomakkeen täytön jälkeen avautuvalla sivulla.

Kannata Ryhtiä ja tilaa alla olevalla lomakkeella itsellesi ja vaikka isommallekin porukalle kausikortti Kurikan Ryhdin jäääkiekon edustusjoukkueen runkosarjan kotipeleihin. Yksi kausikortin leimaus oikeuttaa yhden henkilön sisäänpääsyyn edustusjoukkueen runkosarjan kotipelissä ja yksi kausikortti sisältää 12 sisäänpääsyä. Samasta kortista voit halutettassasi leimata myös useamman henkilön sisäänpääsyn. Playoff-otteluiden liput myydään erikseen.

Saat kausikortin nyt edulliseen pre-season hintaan 60 €/kpl, joten yhden runkosarjaottelun sisäänpääsyn hinnaksi jää vaivaiset 5 €/ottelu.
Valitse seuraavalla sivulla haluamasi kausikorttien määrä, ja täytä pyydetyt tiedot.
Kausikortti lähetetään sinulle postissa, joten täytähän kaikki seuraavalla sivulla pyydetyt tiedot. Tämän jälkeen sinut ohjataan sivulle, jossa voit maksaa kausikortin.

Kiitos, että kannatat Ryhtiä!