Cheerleadingvalmennuksen tukitehtäviin KRC:lle?
Julkaistu: 19.12.2022 20.08

Cheerleadingvalmennuksen tukitehtäviin KRC:lle?

Olisitko sinä meidän uusi valmennuksen taustatuki?

Kurikan Ryhdin Cheerleadingjaostolla on tällä hetkellä Kurikassa 9 ja Jalasjärvellä 1 joukkue, joissa on kaikenikäisiä harrastaijia 170 henkilöä. Kilpailevia joukkueita on neljä: lasten L1, nuorten L2, nuorten aikuisten L3-4 ja klassikkoaikuisten L2. Jaostossa toimii vuosittain n. 20 aktiivista ja sitoutunutta valmentajaa sekä valmennusharjoittelijoita.

Etsimme uutta jäsentä valmennuksen taustatueksi - koordinoimaan ja kehittämään lajivalmennustamme seurassa yhdessä cheerleadingjaoston kanssa. Onko sinulla lajivalmennuksesta kokemusta ja haluaisit jakaa ajantasaista oppia muille? Toimisit koutsien koutsina ja lähitukena - tukien, neuvoen ja kannustaen arjen valmennuksellisissa asioissa.

Koulutamme valmentajia vuosittain niin SCL kuin muilla lajiohjausta tukevilla koulutuksilla. Edellytämme valmennusvastaavilta täysi-ikäisyyttä, arvostamme lajivalmennustaustaa ja tai muuta soveltavaa urheilupuolen koulutusta / kokemusta sekä kykyä tiedonhankintaan. Tärkeintä on kuitenkin yhteistyökyky, kannustavuus ja into cheerleadingvalmennuksen kehittämiseen niin valmentajien kuin muiden seuratoimijoiden kanssa. Maksamme korvausta palkkiona, kilometrikorvauksina, mutta myös yrityslaskutuksena onnistuu.

Kiinnostaako? Ota yhteyttä: cheerleaders.kurikanryhti@gmail.com tai puhelimitse arkisin klo 16 jälkeen pj Mari Lähdesmäki 0405301447 tai jaoston valmennusvastaava Hanna Seppänen, puh.358 50 3255917 (tavoitettavissa 15.01.2023 saakka). Meillä on visioita, mutta mieluusti kuultaisiin mitä ideoita sulta löytyy!

Terveisin, Kurikan Ryhti Cheerleaders