Hinnasto 1.4.2024 alkaen (maksutiedot alla)

• Hinnat sisältävät Kurikan Ryhdin jäsenmaksun 10€ / harrastaja
  • Kausimaksu / salinkäyttömaksu*: 160,00 € (voi osallistua vapaasti kaikkiin treeneihin, ikärajan puitteissa pl. Hapkido)
  • Kertamaksu: 8,00 €
  • Potkunyrkkeily ja Nyrkkeily: 150,00 € (oikeuttaa molempiin treeneihin osallistumisen)
    • Alkeiskurssi: 130,00 € (kesto 2 kk)
  • Junnupotkis 9-12 v.: 110,00 €
    • Alkeiskurssi 110,00 € (kesto 2 kk)
  • Lukkopainin peruskurssi: 90,00 €
    • Alkeiskurssi 90,00 € (kesto 2 kk)
  • Nyrkkeily / kuntonyrkkeily: 150,00 € (oikeuttaa nyrkkeily- että potkunyrkkeilytreeneihin osallistumisen)
  • Combatfit - toiminnallinen harjoittelu: 150,00 €
  • Huom! Kwan Nyom Hapkido on Seinäjoen Hapkidon järjestämä, ja siihen on erikseen oma maksu.
  • UUTTA! Avainläpyskä saatavilla lisähintaan 25,00 € (pantin osuus on 20,00 €)

* Kausimaksu / salinkäyttömaksu oikeuttaa osallistumisen kaikkiin jaoston tarjoamiin harjoituksiin sekä punttisalin vapaan käytön ohjattujen treenien puitteissa. Mikäli punttipuolella on tapahtumaa, silloin paikka pyhitetään luonnollisesti ryhmän käyttöön.

Voimassa olevat alennukset:

• Opiskelijakorttia vilauttamalla saat 10 € alennuksen kausimaksusta.
  • Perhealennus: toisesta ja useammasta -10 € / perheenjäsenen osallistumismaksusta tai kausimaksusta.
  • Huom. vain yksi alennus / henkilö.

Maksutapana käteinen, lasku, MobilePay sekä useat liikuntaedut, joita työnantajat tarjoavat.
HUOM! Maksun voi suorittaa seuran tilille:
Saaja: Kury Kamppailu
Tilinumero: FI29 4726 0010 0197 48
Viesti: Harrastajan nimi, harrastusryhmä/ryhmät ja kausi (esim. kevät 2024)

MobilePay maksutiedot löytyvät kamppailusalin ilmoitustaululta.

LIIKUNTATOIMINNAN MAKSAMINEN LIIKUNTAEDULLA – LYHYT OHJE LIIKKUJALLE

Kurikan Ryhdin liikuntatoimintaan osallistuva henkilö voi maksaa liikuntaharrastuksestaan ns. liikuntaedulla (Smartumin, EdenRedin, ePassin, Tykyn tai jonkun muun maksunvälittäjän kortti- tai mobiilimaksuväline). Maksaminen on mahdollista, mikäli työnantajasi on tarjonnut sinulle mahdollisuuden harrastaa työnantajan kustantamaa liikuntaa, ja liikunnan maksaminen tapahtuu liikuntaetukortilla tai mobiilisovelluksella.

Maksuohje liikkujalle:

1. Voit maksaa liikuntaetukortilla tai mobiilisovelluksella oman liikuntasi kuluja vain, jos pääset maksun avulla harrastamaan liikuntaa.
  2. Etsi sovelluksen valikoimasta Kurikan Monnari tai Kurikan Ryhti ry (nimi vaihtelee riippuen sovelluksesta) .
  3. Maksa summa hinnaston mukaan.
  4. Lähetä viesti Aki Kulkula puh. 040 4168 955.
  5. Kirjoita viestiin maksajan nimi, eurosumma ja saaja Kamppailu.

Lisätietoja voi kysyä Anu Muurimäki puh. 040 5437 094.