TUKIRAHASTO LIIKUNTAHARRASTUKSEEN KURIKAN RYHDISSÄ
SeuraJulkaistu: 02.11.2021 11.06

TUKIRAHASTO LIIKUNTAHARRASTUKSEEN KURIKAN RYHDISSÄ

HAE TUKEA LIIKUNTAHARRASTUKSEEN KURIKAN RYHDISSÄ

Kurikan Ryhti on perustanut oman rahaston, josta voidaan myöntää hakemuksesta ja harkinnanvaraisesti avustusta Kurikan Ryhdissä tapahtuvaan liikuntaharrastukseen.

Rahaston tausta ja lahjoitukset

Avustusrahaston pääoma kerätään lahjoitusvaroin. Rahaston alkupääoma on Pekka Latvasalon muistorahastosta. Lisäksi rahastoon on jo saatu lahjoituksia useilta muilta tahoilta ja Ryhti ottaa lisää lahjoituksia vastaan. Ryhti kiittää lämpimästi rahastoon lahjoittaneita tuesta kurikkalaiselle urheilulle!

Hae avustusta

Voit hakea avustusta täyttämällä ja palauttamalla avustuksenhakemuslomakkeen joko suljetussa kirjekuoressa Monnarin postilaatikkoon (kuoreen merkintä ”Avustushakemus Ryhdille”) tai lähettämällä täytetty lomake sähköpostilla osoitteeseen avustukset.kury@gmail.com.Hakemuslomake löytyy tämän sivun alareunasta. Alle 18-vuotiaalle avustuksen hakee hänen huoltajansa.

Hakemuksen ja lisätietoa löydät linkistä https://www.kurikanryhti.fi/seura/2029/kurikan-ryh...